Testosteronspäckat inlägg när Y-kromosom dominerar

Hör och häpna, idag (eller åtminstone för stunden) sitter en gästbloggare vid tangenterna! Utan större problem kan ni säkert gissa er till att det är jag som är just denna gästbloggare. Vad jag heter? ...Tja, vissa kallar mig Mysman, men det är E m i l för dig!


 Dagen är inte särskilt långt gången, för att vara sommarlov, men ändå har en hel del hunnit hända.

  • Jag var på åderlåtning hos min livmedicus på Danderydstappen, till någon form av ockult rit ville de ha inte mindre än 450 ml av mitt innanmäte. Jag fick en trisslott, vars vinst Sara i skrivande stund just förbrukade sin eventuella andel av genom en spydig kommentar.
  • Därefter forcerade jag backen upp mot Mörby centrum för att spendera en dag i det paradis som min flickas sällskap utgör. Blodfattig som jag är var backen mig nästan övermäktig, men efter en vandring likvärdig en Tolkienskildring nådde jag mitt mål, och hamnade mitt i tvättstugefrenesi i Chateau Lindén.
  • Jag och min trogne kamrat Astro inspekterade givetvis de smutsiga underkläderna grundligt innan vi gick och gömde oss till stormen var förbi.
Astro måste för övrigt vara en av de bästa accessoarerna som tänkas kan, han ligger mycket bättre på underarmen än vilken handväska som helst.

  • Jag vägrade sedan att kliva upp ur Saras säng när hon insisterade på att bädda den. Det sket hon högaktningsfullt i och bäddade in mig i både täcke och överkast. Detta medan jag var fullt klädd och rumstemperaturen i vanlig ordning låg någonstans mellan subtropisk och krematorienivå. På hennes uppmaning att "smyga ut" för att inte förstöra bäddningen inträdde min hysteri och i en god imitation av muräna kravlade jag mig ut i friska luften. Naturligtvis passade jag på att paja bäddningen.
  • Jag har en hårsnodd runt höger öra, fråga mig inte varför.
Jag vill för övrigt tillägga att jag inte tänker tillåta någon form av censurmyndighet redigera detta inlägg innan publicering, jag är stor, stark och vuxen och bestämmer helt själv vad jag ska skriva i andras bloggar.

Men min toffliga personlighet vinner ändå i slutänden och jag vill tala om att jag älskar min flickvän väldigt mycket, och det tänker jag alltid göra.

Jag tror blodcentralerna bara beställer nitlotter från svenska spel för övrigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0