Snart rep

Skrev precis G-delen till provet i Naturkunskap B. Det var så himla lätt! Jag var säker på allt utom en fråga typ. Och så kommer man ut och alla andra i klassen säger att det var jättesvårt. Jag får så dåligt samvete när jag då säger att jag tyckte att det var lätt... men det bör jag väl inte få egentligen. Man pluggar olika mycket ju. Ska jag sluta hålla tillbaka? Jag behöver ju inte skryta, skulle jag aldrig vilja göra! Men att tycka att det är pinsamt att berätta om sina betyg eller insatser är väl inte rätt heller? Jag vet inte. Hur som helst. JAG tyckte att g-provet var lätt :) Hoppas att jag inte får äta upp det! Ibland känner man ju att det har gått jättebra, men så har man istället gjort en massa slarvfel och failat. Och när man tycker att det gått bajs så har man fått mycket bättre resultat än vad man trott. Hoppas på det bästa! Till VG-MVG-delen på tisdag ska jag ha pluggat mer! Emil, min älskling, du får hjälpa mig :)

Hoppas att det gått bra på din tenta med! <3 Du är bäst!

Nu ska jag repa inför Studenten imorgon. Vi i musik-tvåan ska köra, spela samba och göra ensemble-framträdanden. Mycket! Rep från 11 till 14 meden timmes paus... tur att det blir roligt med! Och jag har mjukisar på mig :P

När repet är slut så slutar jag. Då ska jag hem och dusch, byta om och sedan åka till Linneas studentmottagning. Hon tar studenten idag! GRATTIS!!!

Hej så länge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0