Gitarrlektion

Här sitter jag i Emils rum... vid datorn sedan länge. Bakom mig sitter tre muppar med varsin gitarr och försöker göra något vettigt. Går väl ganska bra :) Jag har varit snäll och inte sagt någonting iaf. Sådant elakt som: "Nämen nu säger du väl fel iaf?" "Låter falskt!" och "Helt ologiskt!". 
Deras prat fick mig att sakna: Gå Du Axel Efter Håkans Fisskar... 
Jag gillade när H var B och när B var Bess! Jävla påhitt att byta :O Malin vet vad jag menar! Men ärligt... musikteori på sommarlovet. Låt mig slippa!

Imorgon ska jag öva med en "Lars" som ska kompa mig på bröllopet som jag ska sjunga på. Trevligt :D

Hej så länge!

P.S. Sarahs fest var riktigt rolig och det blev en hel del gott dricka :D Twister är nu roligt btw. D.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0