Ett och ett halvt år med Emil

I tisdags så firade jag och Emil att vi varit tillsammans i ett och ett halvt år! <3

Dagen var perfekt! Det är svårt att förklara hur otroligt mysigt och bra allting var, men jag kan ju berätta vad vi gjorde på dagen. Klockan 11 tog vi bussen in till stan, efter att ha lämnat lite av våra saker hemma hos mig, och gick till John Chris för att jag skulle få en 24karats latte. Vi satt ute i det underbara solskenet och bara pratade. Det är lustigt, vi känner varandra så himla bra men ändå dyker det alltid upp saker att prata om och man får höra nya saker. Vi satt där i en bra stund och sedan började vi shoppa. Jag köpte 2 t-shirts och en tjocktröja. Emil slog på stort, köpte 3 t-shirts och 2 skjorts, ett spel till x-box och en skiva med Bruce. Inte helt illa :D Större delen av sakerna köptes på Ny Design, en butik som funkat bra tidigare och vi blev inte besvikna nu heller.

Vi smet in på McDonalds för att stoppa i oss varsin cheesburgare och sedan gick vi till Sergel och såg "Baksmällan"! OMG vilken bra film det är! Seriöst en av de bästa jag sett. Den var så välplanerad och det fanns alltid någonting att skratta åt! Så otippad, så klockren! BÄST helt enkelt. Jag rekommenderar alla att se den filmen! ^^

Efter filmen började vi gå till Jensens Böfhus, men stannade vid Naturkompaniet först. Om en vecka från idag kommer jag och Emil börja vår vandring över Öland. Det ska bli så roligt och jag längtar! Så vi passade på att köpa lite där. Mest torkad mat som alltid kan vara bra. (Måste öva mig inför lumpen med ryggsäck och gröna påsar!)

Väl på Jensens gick tiden så fort. Vi delade på en dubbel snackskorg och vi var precis klara med den när varmrätten kom. Vi tyckte att de hade jobbat fort i köket men faktum var att det redan hade gåt 40 min, när vi trodde att det gått... 20? Maten var hur god som helst och vi satt länge och bara hade det mysigt och åt. Efter 2 timmar var vi klara och åkte hem.

Som sagt, PERFEKT dag! Jag är så lycklig! ^^

Älskar dig Emil! <3

      ÄLSKA   Öland nästa!       

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0