Var ett tag sedan

Ojdå, här har det blivit ganska mycket mindre inlägg den senaste tiden. Men... jag har annat för mig okej? :P Kul att skriva blogg när man har tid eller har tråkigt. Men nu har jag varken haft det ena eller det andra. Har faktiskt ingen större lust att skriva nu heller, men kände att jag var skyldig er en förklaring.
Imorgon börjar lovet iaf :D Det är väl underbart!? En veckas looooov <3 Ska bli trevligt att träffa lite folk och på torsdag åker jag ut till landet i Norrtälje. Där ska jag läsa bok, "Ljudet av ditt hjärta" ska inhandlas i veckan, och så ska jag plugga till Itlaienska provet och bara ta det lugnt. Det är aldrig fel ^^ Var så länge sedan jag var till landet så är på tiden. Lite dålig timing bara... Borta denna helgen och sedan ska Emil jobba tre helger i rad efter det så kommer inte se mycket av min mysman på ett tag. Väldigt ledsen över det!! :'( Får bli mer i veckorna då, för jag klarar mig inte en månad utan honom, så är det bara!
Denna helgen har jag varit och gjort om hos Emil. Vi bytte rum, från det lilla till det stora. Saker, tavlor, krokar... allt byttes. Blir väldigt bra tycker jag :D Ska bli så trevligt att bo där inne sen. Sängen är kalas tycker jag, den nya fina och stora ^^ Nu kan ni vara avundsjuka xP Bara för att jag är lyckligast!

Nu får det vara bra!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0