Första dagen på lovet

Idag sov jag länge, en timme längre än planerat och det kändes så underbart att kunna tänka: Det spelar egentligen ingen roll! Jag behövde inte gå upp klockan 9 eller halv 10. Halv 11 gick bra det med! Blev kanske lite stressigt där på slutet, men iaf. Skulle träffa Linnea nämligen :D Vi möttes på bottenvåningen och sedan åkte vi in till stan ochåt lunch. Tänk om man skulle ha alla sina kompisar samlade i samma hus. Vad praktiskt det skulle vara! Bara åka upp med hissen när man vill träffas. ^^ Vi hade det väldigt trevligt tycker jag! Man har en del att snacka om när man inte träffats på ett så längt tag! Gamla gemensamma kompisar som man inte kommer ihåg varför man inte träffar längre till exempel. Dessutom tycker jag att det är roligt att vi är så lika som vi faktiskt är. Somma smak i film och kläder mm. Var skitkul! Vi får typ ha filmkväll eller nåt. Hissen upp ;D
Skulle träffat Issa och Pussy idag med men Issa skulle jobba och Pussy kom på att hon hade bokat tid hos doktor. Typsikt! Då får man försöka ses efter lovet :) Vill man så brukar det kunna fixa sig! Emil kommer ju jobba tre helger i rad... :'( Som sagt! :'( Han får göra något gulligt mot mig! <3
Nu är jag fett trött... en tupplur skulle inte sitta fel. Vi kör på det ;)

Hej så länge!


Kommentarer
linnea

Naw! ja det var jätte mysigt, klart göra om! Och vi får boka in någon kväll som vi kan nörda oss på och kolla sagan om ringen eller nått ;)

2009-02-23 @ 20:54:42
URL: http://twerds.blogg.se/
Sara

Haha! Det låter som en bra plan i mina öron ;)

2009-02-24 @ 09:26:11
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0