Förändring

Just nu pågår en ganska smärtsam förändring med min dator. Den dog ifrån mig! Det var en stor chock för den har fungerat så bra! Felfritt! Tills för bara några dagar sedan. Den hittade plötsligt inte dvd-läsaren. Bad pappa kolla på det och så plötsligt dog den. Den vägrade starta bara. Först fick jag ju såklart panik. "NEJ, NU FÖRSVANN ALLT!" Som tur var hade pappa gjort en backup på datorn typ dagen innan, så det var en lättnad. Men nu är det så att datorn är så "urrensad" att det är lika bra att blåsa av den helt och börja om från början. Det är alltid lite jobbigt tycker jag... När man måste ominstallera allt lixom. Men det är väl smällar man får ta. Men den fungerade ju så bra :( Hur kunde det bli såhär? Gillar inte att behöva använda första vertionen av explorer heller. Det är segt och bajs... man blir ju beroenda av flikar också. BLÄ! Pappa ska fixa ikväll iaf. Snart är väl allt som vanligt igen!

Jag har läst fett mycket idag. Köpte "Ljudet av ditt hjärta" igår. Stundoms spinner jag av mys och stundoms är jag rasande på den idioiska Bella. Kan hon ALDRIG uppskatta det hon har hos Edward? Han är ju bara så gullig mot henne hela tiden och jag fattar inte varför hon blir så sur ibland... DUM unge! Och Jacob har ju blivit så elak också, och det är typ "okej" för Bella. Jag förstår mig verkligen inte på henne ibland. Nåja, det ska nog bli bra det där. Har ju 300 sidor kvar iaf :D 

Igår var en skön dag med hundarna. Älskade Emil kom förbi med en semla ^^ Det var jättemysigt! Och på kvällen åkte jag till Täby och åt Pizza med P-Sara och Wille. Vi hade så himla roligt! Hade typ huvudvärk när jag kom hem för att jag hade skrattat så mycket xP Sjukt!

Nu ska jag nog gå ut med hundarna! Hej så länge

PS. Åker till landet imorgon så blir nog inte mycket härifrån på några dagar.
Ta hand om er! DS. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0