Mellandagar

Mellandagsrea är verkligen överskattat! Jag, Emil och Ragge var borta hela annandagen, uppe ur sängen 8:20 och hemma 17:55, och även om jag hade asroligt så var det enbart pga sällskapet! Det var bajsmycket folk såklart som beter sig som djur, det går knappt att få en parkering och köerna till kassorna är kilometerlånga. Och vad varför utsätterman sig för detta? Man ska slåss för att leta bland fula kläder efter något som man kanske kan använda en gång. Man kanske hittar 2 saker med rätt storlek och sedan när man går och provar ser man ut som ett as i det, eller så kliar det, eller så sitter det konstigt, eller så... ja.

Förmiddagen var det biltripp till uppsala för att köpa datorer + spel till Emil och Ragge. Ragges papá körde. Jag lät dem hållas! Självklart hade jag ställt in mig på nörd-snack när jag gav mig iväg för att köpa leksak till pojkarna :P Men så är jag ju inte helt hopplös heller! Jag gillar lite olika spel själv på båda TV och dator. Assassins Creed 2 föll ner i Emils kasse och han älskar ju mig så det blev även Sims 3!!!

Väl i täby tror jag inte att någon av oss köpte något som var rea-märkt! Skitsaker!

Sedan har jag bara varit hos Emil och myst och slappat. Tänk att vi snart har varit tillsammans i 2 år! Det låter som lång tid, men det känns som att det har gått hur fort som helst! Jag älskar honom mer än jag tror att någon kan förstå, och han älskar mig lika mycket. Det kallar jag underbart! Att man har hittat den man vill vara tillsammans med för alltid <3 Även om han vann stort i dagens snöbollskrig... Jag är lycklig!

Hej så länge!


Kommentarer
Mästaren

Glädjs så länge det varar. Låter som att du har det bra.

2009-12-29 @ 01:11:33
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0