Glad så som fågeln i morgonstunden

En gammal AF-låt som jag kom att tänka på såhär på morgonkvisten. Haha! Det är morgon, och jag är pigg och glad! :D Så, visst passar det? Gårdagens konsert gick bra och folk har sagt att det lät bra när jag sjöng superstar med. Tack! Det var riktigt svårt när man inte hade någon medhörning alls! Jag chansade istället för att fega, och... det gick tydligen ganska bra... :)

Jag är duschad, sminkad, har ätit bra med frukost, fixat håret och är ganska bra klädd. OCH DET ÄR MASSOR MED SNÖ UTE! Det tycker jag är väldigt trevligt! Äntligen  lite snö, så att man känner att det är vinterm och snart jul! Dessutom slutar jag 14 idag, då lärarna har något påhitt. Alla förutsettningarna för att det ska bli en superdag!

Dags att kila till bussen. Jag har friendsmöte, jag börjar till och med tidigare pga av det, och jag är glad! xD Haha!

Hej så länge!


Kommentarer
Wille

Sv: meen åh! Alltså, jag är sjukt kluven, för jag vill verkligen fira hos er också, det var så mysigt förra gången :D gaah jag måste diskutera ÄNNU mer med Oscar om hur vi ska göra :s



wiiwiii snön! <3

2009-12-17 @ 17:37:52
URL: http://essayskirts.blogg.se/
Wille

Sv: aaah där ser man, en luring alltså ;) haha aight, men bra att inte behöva ha dåligt samvete då :D

2009-12-17 @ 17:58:51
URL: http://essayskirts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0