Skolstart imorgon...

Bästa botemedlet mot skolstart-ångest är shopping! Idag har jag köpt en del prylar till skolan och det har gjort att jag inte är lika deppig över att jag ska tillbaka till skolan imorgon. Nu är man lite pepp på att inreda skåpet med de nya sakerna och använda de nya pennorna i de nya blocken. Sjukt? Kanske... men det fungerar iaf :)
Så, ni som inte vill börja skolan: Köp nya roliga saker så ska ni se att det känns lättare :)

Nu ska jag hjälpa mamma i köket.
Hej så länge!


Kommentarer
Freja

jag är fett taggad på allt just nu :D

det försvinner väl XD

2009-08-21 @ 11:57:39
URL: http://porrfrejker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0