Ironi

Haha, insåg igår att det senaste inlägget var jävligt långt! Jag tyckte att det var lite ironiskt :P Jag kan bli lite lätt irriterad när folk bara skriver jääääääättelånga inlägg som handlar om sånt som vi vanliga inte bryr oss ett skit om. Det är samma sak med folk som alltid lägger upp 100 bilder om dagen på sin bdb. Man orkar ju inte :O Eller, är det bara jag?
Haha, men ni som klarade er igenom det förra var duktiga, jag tackar er ^^ Vissa fick ju sig en riktig skrattfest, så det var värt det :D Bra wille!!

Jag är hemma nu, kom hem från Emil för 10 min sedan. Är fortfarande helt slut efter igår... jag vet inte varför. Börjar tro att jag är lite sjuk. När stressen och nervositeten försvinner brukar man kunna råka ut för en sjukdom. Trist! :( Nå, ska dricka upp mitt kaffe och börja göra mig iordning!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0