Håltimme!

Sitter inne i lärcentrum med P-Sara och chillar! Vi orkar inte stå i den långa matkön direkt efter språket så vi väntar. :) Det fungerar det med. Bara ensemble kvar ja. Inte för att jag har övat på lovet eller så, är faktiskt inte så speciellt pepp alls. Jag har ganska svårt för att starta om efter ett lov och skulle helst ha ledigt några dagar till... skulle väl alla? Men hallå, vi går bara 8 veckor till. Dessutom kommer det hända massa roliga saker framöver!!! Födelsedagar, utekvällar, estetgrejer som konserter och teateruppspel, lovdagar och högtider :D Det gör att det känns lite bättre såklart. Jag lovar att berätta lite mer om mitt lov snart btw. Tog lite paus på lovet från bloggskrivandet. Man måste leva lite ju xP Så... kommer uppdateringar när jag får tid. Kanske blir lite bilder med ;) Nu ska vi gå till Annelie och gnälla lite på vår dåliga engenskalärare :O BAJS!!

Hej så länge!


Kommentarer
Deniesé

fin blogg :)

2009-04-14 @ 12:32:32
URL: http://liketolive.blogg.se/
Malin

Hoppas du får en bra dag och skönt med håltimme :)

2009-04-14 @ 12:35:16
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
p

iiih pepppepppep!! :D

(btw, carooooooline wtf, grrr!!)

2009-04-14 @ 12:35:58
p

iiih pepppepppepppepp !! :D

gah, wtf carooooline?? grrr!

2009-04-14 @ 12:37:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0