Dags att mönstra!

Imorgon mina damer och herrar är det äntligen dags. Jag ska mönstra! Uppe med tuppen och sedan vara på plats vid regionskontoret kl. 8.00. Det ska bli så himla roligt och jag är fett taggad! Men jag är såklart väldigt rädd också... finns mycket att vara nervös inför. Finns mycket som kan gå fel och det finns massor med saker som jag kan misslyckas med. Tänk om jag går därifrån utan att ha klarat det. Jag kanske är för dålig för att kasta sten och leka i skogen? :O Jag hoppas inte det... då försvinner hela min framtidsplan :( Typ... min närmsta framtid kommer inte bli som jag tänkt mig iaf. Det är svårt detta. Tänk om jag faktiskt klarar det bra och så frågar de om jag vill ha en tjänst, då måste jag bekräfta det och så är det klart. Jag kan inte ändra mig... Som sagt, det är läskigt och jag är livrädd! Men jag tror och hoppas att det kommer gå vägen och till slut kommer allt bli bra, hur det än blir. :) Bara jag har mina nära och kära bakom mig ^^
Så imorgon ska jag MÖNSTRA! Önska mig lycka till!


Mönstra...


BTW. Var fett duktig och gjorde klart uppgiften vi fått i idrotten och tror att provet i KuHi gick bra ;) Var svårt, men gick bra!

Ska se på ett avsnitt Sex and the City nu, sedan äta och sen dra till dansen.
Blir lite special med karaoke idag xD Haha!

Hej så länge! <3


Kommentarer
Man

Mig har du ALLTID bakom dig! ...Så se upp. ;)

2009-04-22 @ 00:44:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0