Ber om ursäkt!

Jag är ganska tråkig just nu :P Jag vet! Men när det är lov och man är lycklig och så blir det inte mycket att skriva om... De glada tiderna svävar förbi oftast. Så står det i "Bilbo" och det är sant. Det är nog mycket våren som gör det tror jag. Folk blir mycket piggare och glada när det blivit lite ljusare och varmare.

Ber om ursäkt för mina korta lite tråkigare inlägg. Ska försöka ändra på det :)

Idag gick jag upp runt 10 och det första jag gjorde var att springa en sväng :D Fett bra! Det var riktigt jobbigt... så blev extra stolt över att kirra ett nytt personbästa! Sedan blev det att duscha och göra sig i ordning. P-Sara skulle nämligen komma på besök. Har blivit mycket prat, skratt och fika ;) Vi var även på promenad med hundarna, visade P Farao (Jag blev besatt som vanligt och tror hon tröttnade lite på mig :P Haha) och tittade på några avsnitt "Sex and the City". MYCKET trevlig dag! Däremot var det lite trist att kvällen avslutades hastigt. Vi var helt inställda på att sitta och se på Grey's tillsammans, men det var ishockey på TV istället :O Inte helt okej!! Sara kollade när första bästa buss hem gick och försvann efter 5 min.
Så kan det gå, håll i hatten, vad ska man göra?! etc. ;)
Diggar dagen iaf såklart, tack P!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0