Uttråkad

Okej, nu har jag varit helt ensam (om man inte tänker på katterna) hos Emil i över 3 timmar. Emil skulle på gitarrlektion en timme och sedan hämta föräldrarna hos sin mormors syster, och de kommer aldrig därifrån känns det som... blir så trött! Visst, jag fick ju följa med men jag såg det som ett gyllene tillfälle att plugga lite samhälle och läsa dagens sidor i min bok jag fått i Svenskan. Men nu är jag klar med det och jag blir så irriterad när jag bara tänkt att jag ska vara ensam till en viss tid och så går tiden vidare... Varför kan de inte bara komma? Man måste faktiskt inte vara hos tanten i fleeera timmar. Jag låter självisk, jag veeet! Men det är lättare att vara hemma och ensam än hos någon annan. Speciellt när det är ett stort hus och det är sjukt mörkt ute. Man blir lite mörkrädd. OCH, nu får man meddelande om att det bara ska fixas ljusstakar och allt möjligt skit så att det tar ÄNNU längre tid! En timme till säkert... Helvete... Vad ska man göra nu då? Glo?

Hej så länge


Kommentarer
Jaana

blogthings.com är ett rätt bra tidsfördriv tycker jag :)

2008-11-29 @ 18:02:52
URL: http://jaanas.blogg.se/
Giraffen

man hittar på giraffsaker helt enkelt. som att äta träd och borsta ögonfransarna. hoppas det piggar upp

2008-11-29 @ 18:03:33
URL: http://giraffveckan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0