Party för fan :D

Jag känner  mig snygg, det gör jag! Det är lite fram och tillbaka med det där allmänt, men nu känner jag mig ärligt snygg ;) Jag har klätt upp mig inför Malins feeest som jag ska åka till om en halvtimme ungefär. Det är estet-tema så allt är lite galet och roligt, men fortfarande snyggt :D Typiskt estet. Ska bli roligt detta, hoppas det om inte annat. TK är ju med och många härliga kamrater från klassen. Ska ha så roligt som möjligt ikväll och plugga imorgon, det är planen! Packat för att sova där också, det är bra för då slipper mamma och pappa bli oroliga över att jag skulle komma hem vid 4... risk att de skulle säga att jag inte få gå då tom. tror jag. JOBBIGT med oroliga föräldrar, men hellre det än föräldrar som inte bryr sig.
Min man är nog också lite orolig tror jag, liiita :) Finns inget att vara orolig för, men jag tycker om att han bryr sig också!
Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan hinner jag nog inte mycket mer...
                                       Inför Malins feeest

Puss och hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0