Kan någon hjälpa mig?

Jag är inte mig själv just nu! Allt är så fel och jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag känner att jag bara klagar, gnäller och tycker synd om mig själv. Jag sa att jag skulle försöka vara stark, men jag vet inte om jag ärligt försöker. Jag gömmer mig hemma och gråter och sover. Jag har "ont" i hela kroppen, och mår illa och psyket är totalt rubbat. Jag vet att jag har många som stöttar och hjälper mig, men varför känner jag mig bara som en börda? Jag vill bara att det ska försvinna, ALLTIHOP! Hoppa fram i tiden då allt är som vanligt igen. Jag har så mycket att gå igenom nu och jag vill inte vara med. Jag vill bara lämna över till någon annan, och sen komma tillbaka när det är över.
Det är såhär det blir när jag är ensam med mina tankar... gnäll och gnäll och evigt gnäll. Jag vill inte vara ensam, och jag vill inte må såhär. Nå, ska begrava mig i historia boken nu och bara tänka på Gustav Vasa och alla hans jävla söner. Var bra att få skriva av sig, då kanske jag kan hålla minen hela morgondagen. Ska tillslut tillbaka till skolan. Det är på tiden, men fan vad rädd jag är. Hoppas jag får fly till Emil sen...


Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0