Tillslut... Jullov!

Hurra! :D LOV!!! Tack så jävla mycket!! Nu är det över, ligger i sängen och bara har det bra. Emil, min älskade Emil, är påväg hit och ska fixa lite saker. Sedan ska jag in till stan och träffa mina töntar <3 Vi ska på bio och se Twilight. Alla säger att den är jätte bra, och att HAN ÄR SÅ SNYYYYGG xP Haha, så får väl hoppas att det stämmer. (Vet vem som är snyggast iaf ^^) Nåväl, gör inget om den är helt värdelös heller. Det viktigaste är att få träffa TK! Var ett tag sedan... Issa är ju och glassar i Brasilien, så henne får man inte se på ett tag till.

Alla julklappar är köpta nu också! Eller, nej, juste. Har en halv julklapp kvar :P Men den kan jag först köpa typ dan före julafton. Så det är chill. Känns bra att det bara är lite småputs och att slå in som är kvar. Har redan kommit på rim faktiskt :P Haha...

Avslutningen gick okej. Förkylning gjorde att jag inte riktigt kunde göra mitt bästa, och vår pianist försov sig. :( Det var mycket trist. Men men, sånt som händer. Synd bara att det skulle bli så på vårat SISTA framträdande med denna ensemblegruppen :'( Sista... tycker ju så mycket om min grupp! Vill inte byta... Annelie är bästa läraren dessutom. Vill inte ha en annan :( Annelie grät tom. Usch...

TRÖTT!! Hej så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0