Måste bara berätta!

Livet är ganska bra tycker jag. Paniken över jobbiga veckor släppte igår och jag känner att jag inte orkar bry mig mer än nödvändigt ungefär. Kanske är dumt, men va fan :O Vem kan kräva mer av mig?!

Var INTE det jag skulle berätta, utan: Idag har jag druckit 5 koppar kaffe, varav fyra på morgonen. Först två till frukost, och sedan två på friendsmötet. Och sedan på svenskan som var precis efter mötet hade vi svenska. Det var en såndär lektion då alla satt tysta och jobbade (gjorde ingenting... ritade?!) och då "kurrade" min mage jättemycket och ljudligt! xP Hahahah, så jävla typiskt... och Klas som satt bredvid mig och också varit på friendsmötet började skratta och viskade "är det kaffet?" xD Haha! Vad fan ska man säga?! "Hungrig?" Var ganska komiskt allihop... satt och västa åt min mage som inte lyssnade och Klas som garvade. Jag med för den delen... Jaja xP Så kan det gå. Och här sitter jag nu och dricker en kopp till. :) Var inte så mycket mer än så just nu...

Hej så länge!


Kommentarer
sara

SÅ det var därför ni hade så kul på svenskan>_<

LOL

2008-12-10 @ 15:24:19
Sara

Haha, ja! Men tur att det inte hördes så långt då! ;)

2008-12-11 @ 20:47:25
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0