Tant Raffa?

Fantasilös! Förlåt. Gubbarna har pratat så mycket om Raffa så fick bli min rubrik. Vet inte hur det kommer bli med allt. Julmiddagarna med släkten två dagar i rad. Roligt, eller nåt. God mat iaf.
Blev dock himla mycket information här om natten. Jag är lite rädd! Men det lockar, tanken lockar. Men vem försöker jag lura, det kommer rinna genom fingrarna på mig. Försvinna lika fort som det kom. Det kommer bli panik, eller hur? Jag fick ju nästan panik.. så vad skulle hindra det från att bli panik på annat håll. Jag svamlar!
Äh, vi får se hur det blir. Ger man sig fan på det skulle det nog gå. Kan ju inte låta bli att tänka på en speciell låt ^^

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0