CV

Nu sitter man alltså igen och skriver personliga brev till jobbsökningar, och det är få saker som jag tycker är så ångestframkallande! Jag är inte alls bra på att marknadsföra mig själv. Gränsen mellan skryt och att bara vara positiv känns skör! Vissa ställen har dessutom krav som jag ibland inte kan uppfylla, (typ körkort...) och då blir jag osäker på om jag ens ska skicka in nån jobbanmälan. Tänk om de då inte ens läser nåt av det jag skrivit och direkt lägger mig i "nej-högen". Men det vet jag ju inte om jag inte testar... USCH! Vad nervös jag blir!

Jag ska nog ta en paus... annars vet man inte vad som händer.
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0