Bokat Paris

Igår bokade jag och Emil en resa till Paris! Vi blev först bjudna på stort nyårsfirande där vilket jag tyckte lät fantastiskt roligt. Jag menar: Nyår i Paris, hur romantiskt och härligt vore inte det?! Men allt eftersom tiden gick började fler och fler människor hoppa av och tillslut var det bara jag och Emil kvar. Då kändes det plötsligt lite konstigt. Såklart det fortfarande skulle blivit trevligt men inte samma fest-känsla. Men så bestämde vi att vi tar en weekend till Paris efter nyår istället och det känns toppen!

Åh, Paris är en stad jag verkligen vill utforska! Se alla de där klassiska sevärdheterna. :D Strosa runt på vackra gator med sin kära, äta fantastiska bakverk och shoppa. Och sedan fly undan kylan på en fin restaurang och dricka ett glas vin. Ja, det ser jag redan fram emot! <3
 
Tillsammans i Paris!

Hej så länge!


Kommentarer
Elias

Regn och blåst i Paris där vädret ofta inte kan bestämma sig, blir mycket vin eftersom ni kommer ta chansen att behöva "fly undan" en hel del! :)

Gå på den där ursprungliga festen, om det bara är ni kvar på gästlistan så kommer ni kanske t.om. bli festens höjdpunkt! Låter som ett bra utgångsläge om man gillar bekräftelse och egoboost ;)

Sniglar? :)

Svar: Men vin är ju en känd favorit i familjen, så det kan det aldrig bli för mycket av! Eller hur det nu var... ;)Vi lär nog hålla oss till denna planen, men vi kanske bokar resor i norr och festar där istället? Att åka skidor kanske ger lagom egoboost? Kanske till och med lyckas stanna själv?! :D
Sniglar ska det bli, och en råbiff eller två!
Sara

2013-11-08 @ 10:51:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0