Lite besviken

Så idag besökte jag blomsterbutiken för att planera detaljer, och det som inte fick hända hände. Troligtvis kommer det inte bli några syrener i min brudbukett! Första tanken var såklart "Åh nej!" eftersom just det var en av de få saker som jag visste att jag ville ha när jag och Emil började planera det här bröllopet, och för att jag varit ute i så god tid och sagt att jag absolut vill ha syrener. Men hon förklarade så bra att de verkligen hade försökt hitta en leverantör som hade syrener och att om de får tag på syrener kommer de såklart att använda det. Så istället för att bli arg eller få panik så lyssnade jag på vilka alternativ som fanns (bra tips till alla där ute :P) och kommer i nödfall att använda luktärt istället. Jag tror att det kan bli ganska fint också faktiskt... framförallt ihop med lila rosor. :) Såklart kommer jag bli lite besviken om det blir en bröllopsdag utan syrener, men jag tror det kan bli väldigt bra ändå. Right...?!

 

 
 
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0