Klapp på axeln

Klockan är snart 1 och jag kan faktiskt säga att jag har varit ganska produktiv idag. Det är inte varje dag det händer ska jag säga! Jag har redan vikt undan den rena tvätten och startat en ny maskin med tvätt. Diskat undan gårdagens kvarlämnade disk, dammsugit, våttorkat, plockat undan här hemma så att det är snyggt till när Emil kommer hem. Jag har dessutom läst 1 av 2 artiklar som jag ska ha läst till morgondagens föreläsning och om en timme ska jag övningsköra.

Inte för att det är värst grejen! Men man känner sig faktiskt lite extra duktig när man får så mycket gjort på bara en förmiddag. Och då får man också lite mer ork att fortsätta! Där var diskmaskinen klar, tömning och sedan lunch. :)

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0