100 dagar

Idag har jag och Emil varit gifta i 100 dagar. Vilken fin början vi har haft på vårt lilla äktenskap! På ett sätt har inget alls förändrats och samtidigt har allt förändrats! Det är så skönt att känna att vi fortfarande "är vi". Men vi är ändå lite bättre än vad vi var innan; lite tryggare, lite mer tillsammans, lite mer kära. Emil och Sara 2.0 om ni så vill. Och på 100 dagar har vi tagit några jättesteg rakt ut i nästa fas i våra liv.

Om 100 dagar till kommer våra liv se ännu mer annorlunda ut. Examen hägrar, lägenheten ska säljas, arbetsintervjuer och flytt till ny stad. Undrar var vi är om 100 månader...

Jag är livrädd och samtidigt vill jag inte vänta. Och jag är så glad att jag har någon att dela det här med. Och jag är så glad över att kunna kalla honom "min man"!

 
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0