När ska snön komma då?

Några dagar in i december och fortfarande ingen snö. Det känns lite tråkigt! Jag hade väntat mig att det skulle vara snö nu, har ju varit några fina vintrar i rad nu. Just därför kanske det inte blir så i år förresten... För snöblandat regn som det var en stund idag räknas inte! Inte för mig iaf. Ska det bli snö ska det vara några, typ 5, minusgrader och så ska det snöa mycket i 3 dagar i rad eller nåt. Då är det "på riktig". Helst ska man inte behöva åka någonstans just de dagarna heller, för man kan ju slå vad om att ingen buss dyker upp och att tunnelbanelinjen får problem.

Blir det ingen snö alls så vet jag att jag iaf kommer få uppleva riktigt vinterliv om några veckor när det blir en tur till Kiruna!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0