En månad senare

Nu är det en dryg månad sedan bröllopet och ändå känns det som att det fortfarande "håller på". Det är så svårt att förklara, men samtidigt som det håller på att sjunka in att man har gift sig fixar vi fortfarande med att framkalla bilder, titta på de inspelade bröllopstalen, skriva tack-kort och planera tidningsannons. Jag ler fortfarande åt breven adresserade till mig och min man, nu med samma efternamn, och jag har behövt rätta mig flera gånger när jag har börjat säga "min sambo". Men jag måste säga att jag njuter av varje sekund. Detta är det bästa jag har gjort! Hittills om inte annat <3

 
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0