Mind

Tidig morgon idag! Gick upp med Emil så att jag skulle få hela förmiddagen på mig att plugga. Tanken var god :P Men känns bra ändå, alltid skönt att starta dagen. Hur sjukt var det inte med snön i morse btw? Första snön! Knappt så att det räknas egentligen när det var så lite, men folk skriver om det på FB så... :P

Imorgon ska jag på informationsdag på mitt nya volontärjobb. Ska jobba som volontär för mind, självmordsupplysningen. Det känns fantastiskt, samtidigt som det känns väldigt läskigt! Kommer jag fixa det här verkligen? Men jag måste prova, jag känner att jag måste göra detta! Får se hur det känns imorgon!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0