15 dagar

Jo tack, nu börjar jag bli nervös. Jag skyller på att jag varit hemma i fyra dagar och inte gjort något annat än att hemma-fixa och tänka på allt som måste ordnas upp innan den stora dagen. Tur att jag har haft Astro här som kunnat distrahera mig. Han har varit himla förstående, haha. :) Det kommer bli tomt när han blir hämtad imorgon...

Nästa vecka blir det mycket att göra dock; först ska vi planera detaljer med blomsterbutiken och festlokalen, jag ska få manikyr, killarnas kostymer och tärnklänningen ska hämtas ut, ringarna ska också hämtas troligtvis, programmen ska ha blivit skickade hit och ska då börja monteras ihop, namn ska skrivas på placeringskorten,jag ska boka tid för lite spabehandlingar hos Spa Kallander, hjälpa mamma och shoppa skor till bröllopet, hitta ett strumpeband (om jag vill ha det, inte bestämt ännu)...

Där någonstans ska jag passa på och njuta av midsommar :P
Och om allt skulle skita sig så har jag en extra vecka på mig.
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0