The Hobbit

Något som jag verkligen ser fram emot att se (och har längtat efter i många år) är filmatiseringen av Bilbo, eller The Hobbit som är den engelska titeln! Jag älskar den berättelsen och jag tror att den kommer att bli så bra. Och nu är finns det ett DATUM!!! Nu kan man börja räkna ner dagarna till premiären!!!

14 December 2012!!!

Galet lång tid kvar, men alltid något! <3





(Bilder från IMDb)

Filmen kommer att bli uppdelad i två delar, vilket är bra för att man då kan få med fler delar och detaljer som är med i boken, men dåligt för att man då måste vänta ett helt år till för att få se slutet :( Men det har man ju överlevt förr. Som när man väntade på Konungens återkomst! <3

Jaja, vem vill se filmen med mig?! :D

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0