Ganska mycket nu

Hej alla!

Jag vet inte hur sant det är, men jag har fått en känsla av att det är ganska mycket just nu. Alltså inte bara när det gäller mig, utan det känns som att ganska många har ganska mycket att göra nu, har fullt upp! Det är plugg och det är jobb och en massa andra saker.

Det är helt okej, men ett tips från mig: När det blir så mycket så att ni bara känner hur stressen kommer över er likt en tsunami... gå ut och sätt er i den härliga solen ett tag.

Jag gick ut på balkongen precis och det kändes som att återuppleva ett gamalt minne. 18+ grader på min balkong idag! Känns som en evighet sen man upplevde det! Nästan så att jag inte trodde det själv :)

Mmmmm!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0