Vuxen?

Sämsta bloggandet på länge nu och det är inte meningen men det händer/har hänt saker hela tiden så jag har inte haft tid och ändå känns det som att jag "inte är med tillräckligt".

Jag förstår inte hur alla orkar, och framför allt har råd, att dra ut både i tisdags, igår, idag, imorgon och i helgen :S Jag förstår det bara inte! Jag skulle dricka ett glas vin till middagen idag och fy vad jag är trött på alkohol-smaken just nu... Vill inte ha en återställare, vill ha isté och en bulle xP Så jävla gammal jag blev på en timme! Jag hoppas alla tar det lugnt där ute i natten. Jag ska käka lite av tårtan som blev över efter mottagningen och titta på en film. Det är verkligen mer min grej! Så får andra tycka vad de vill, men supa skallen av sig, gråta och strula med okända människor är inget som lockar mig iaf! ;)

Hej så länge!


Kommentarer
Mästaren

Gör det som känns rätt, annars gör du inte det DU vill. Tårta och film, ja varför inte!?

2010-06-04 @ 09:35:04
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/
Sara

Jag är faktiskt mycket nöjd med beslutet! :) Tack!

2010-06-04 @ 20:57:40
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0