Snabb uppdatering

Jag försöker att skriva minst ett inlägg varje dag, vilket ju går helt okej, därför skriver jag ett nu även fast jag inte har tid.

Lägenheten igår var trevlig, men ingenting för oss. Vi båda tyckte att det var trist att den var på bv, då man aldrig kan ha öppen sikt utan att alla andra har öppen sikt in till en själv så att säga, och att sovrummet var för litet. I övrigt gillade jag själva området! Men vi ska kolla lite annat och förhoppningsvis hittar vi tillslut något som känns helt rätt. Man lägger inte ut sånna summor på något man tycker är "godkänt".

Vi hade hur som helst en trevlig kväll här hemma med hemlagad pizza och mys framför TVn och när Emil smet till jobbet idag klockan 20 över 6 hade jag verkligen velat att han stannat kvar! <3 10 min senare gick jag upp! Hur otroligt är inte det!? Jag var pigg och passade på att göra en "ordentlig" frukost och har spelat "Bonniers Trafikskola 2010" nu på förmiddagen. Jag har lärt mig fett mycket :P Nä, men en del! Bästa sättet att lära sig saker på, är det roliga sättet.

Nu har jag precis tvättat håret, ska käka lunch och sedan dra till Vaxholm för att fika med Linnea. :D Ska bli riktigt roligt att snacka, vi har ju inte träffats på superlänge!

Hej så länge!


Kommentarer
Dr Hybris

Hade gjort mycket för att få stanna hos dig, men då hade nog varken du eller jag gått upp innan 10... ;) Kom o bo! :D

2010-07-16 @ 18:00:33
URL: http://doktorhybris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0