Student-iver

Jag har hela tiden tänkt att jag ska köpa en ny balklänning inför studentbalen, men nu har jag testat balklänningen som jag hade i 9an och den känns faktiskt bättre nu än vad den gjorde för 3 år sedan. Då var den nästan för liten, men nu sitter den bra! Den kanske till och med är lite-lite för stor så att den behöver sys in. Antagligen inte, men visst vore det roligt? :D Hur som helst, det som framför allt gjorde att jag plötsligt ville ha klänningen var för att färgen på klänningen passar otroligt bra ihop med stenen på studentmössan <3 Så, nu är jag nästan redo inför balen! Bara skor som behöver köpas! <3

AH! Vill att tiden ska gå fortare!

Jag vet att jag inte får ha mössan på mig, men var tvungen att testa med klänningen!

Inte ett ljud om detta till någon! :)

 

Hej så länge!



Kommentarer
sarus

Åh fin åh fin åh!

2010-04-09 @ 10:57:59
sarus

Åh fin åh fin åh!

2010-04-09 @ 11:01:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0