Jag har sagt det förr, men jag säger det igen

JAG HATAR NÄR PLANER ÄNDRAS!

Det kan inte bara vara jag som tycker det?! Jag haaaatar när lärare flyttar inlämningar, konserter eller prov! Jag hatar det så mycket! Visst, DE kan flytta saker hur som helst, det är ju ändå bara VI elever som får ta alla skit! Precis nu, NU, fick jag reda på att min lärare i religion flyttat fram seminariet från torsdag till tisdag! Det är helt sjukt! NU alltså! Jag hade planerat in att plugga inför det i veckan och att jag kanske kunde få en helg ledigt, men bara sådär flyttar hon fram det. Jag måste alltså sitta hela fucking morgondagen och plugga inför detta seminariet, och det kommer att gå skit iaf! För att det är för lite tid! Hade hon sagt något innan hade jag kunnat ta hem boken över helgen och pluggat. Men NEJ! Ett mejl som man får EFTER att man åkt hem från skolan och jag kollade mejlen idag. Fy fan vad jag... AH! Låt oss vara för en jävla gångs skull! Nu har jag seriöst panik över allt och det är mitt betyg det handlar om! FITTA!!! Ska det vara så jävla svårt att bestämma en sak och sedan hålla sig till det!?!?!?! Så var det med den lugna helgen! Vad fick jag av den? Total jävla ångest!

OCH JAG KAN INTE GÖRA NÅGONTING ÅT DET!

Hej så länge...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0