Tillbaka

Ska inte bli långt inlägg. Tänkte bara säga Hej eftersom jag nu är hemma igen och att skolan har börjat som vanligt. Känns helt okej. Man hade väl lite, läs MYCKET, söndagsångest och var så ledsen över att lovet var slut. Man känner alltid "En vecka till hade inte varit fel!". Men va fan, påsklov om bara 4 veckor och sedan fyller man ju 18 :D Livet är en fest! Måndagen var väl inte så jävla skoj iofs. Lååång Nk B lektion, brandalarm, störiga kommentarer... bara för att folk har kort stubin när man tvingas ut i snön i bara t-shirt, mm. Men denna dagen var klart bra! Inga anmärkningsvärt jobbiga lektioner, faktiskt ROLIG ensemble-lektion, Malin tillbaka i skolan, repade inså låt med P-Sara och vi gjorde stora framsteg. Nu har jag även Emil här hos mig :D Det är BÄST såklart! Han stannar till imorgon <3

Tiden på landet var okej. Hade ju köpt "Ljudet av ditt hjärta" för att ha den att läsa hela helgen. Bra tanke, men läsandet gick över styr tyvärr :S Natten mellan torsdag och fredag var jag vaken till klockan 6 och läste ut boken. OJ då! :P Men den var ju så braaa ^^ Blev att jag läste om mina favoritdelar iaf en gång. Vissa delar SUGER ju. Bella suger... men hon är okej annars. Bra val i slutet ;) I övrigt så låg jag bara framför TVn, pratade mycket med folket, åt gott och läste skvallertidningar. Bagge och Wahlgren, jag säger bara det xP

MÅSTE ju berätta! Fick besked från pliktverket igår! Den 22/4 blir det mönstring för fröken Sara! Tack, tack, tack!! Riktigt glad! Nu blir det att ligga i hårdträning. Cykla en timme varje dag i gymet och så. Jag ska äga alla ^^ Försöka iaf!

Nu står Emil och masserar mina axlar så orkar inte lyfta händerna längre :P LoJ

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0