Känns så konstigt

Söndag... klockan är 11.45 och jag har inget att göra! Gissa varför. Jo, för att jag gick ut kvart över 7 :S Emil skulle till jobbet och då gick jag upp när han gjorde det. Haha! Känns ju bra, men samtidigt väldigt konstigt... Jag har inga läxor att göra och ser inget nöje i att se på TV eller göra saker på datorn heller längre. Vad är detta?

Igår roade jag mig genom att läsa ut min bok, "Så länge vi båda andas". Jättebra!! Var så stolt över mig själv som lyckades dra ut på den i över en vecka. Men, nu är sista sidan utläst. ALLA böckerna i serien är utlästa. DET känns mest konstigt! Får inte vara så :( Men, då kanske jag kan göra folk glada genom att ge de engelska böckerna en chans. Varför inte lixom? Jag behöver ju inte köpa dem än. Kan låna eller nåt. Eller önska till jag fyller år :P Inte långt kvar nu!!! PARTY :D

Äh... inte mer att skriva nu ju :P Hej så länge!


Kommentarer
pussycat

haha grattis! Nu kommer du komma in i ett twilight vakum och efter ett tag kommer abstinensen tära för mycket på dig så du kommer börja obsessa över skådespelarna istället. Föresten, DVD:n har ju kommit ut nu! Eller kanske inte i sverige föresten, but still..

2009-03-22 @ 13:46:37
Sara

Nä... i Sverige kommer DVD:n ut sista april eller nåt. Fett dåligt, men vad ska man göra? :P

Haha, obsessa ja... :) Då kan vi vara 2 iaf!

2009-03-23 @ 19:50:24
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0