Förhandling

Nu har jag förhandlat klart med pappa... tog ett tag, gick inte alls igår faktiskt. Men idag gick det vägen ganska lätt (som jag visste. Jag känner min far). Jag ville att han skulle betala sl:s sommarkort åt mig och han ville ha något tillbaka. Så jag kollade upp vad det kostade, 550 och då kom han med förslaget, att för det priset, ska jag under 3 tillfällen i sommar göra rent i badrummet. Badkar, kakel, speglar, allt sånt. Det var taget! Nu är kortet köpt på internet. Ska vara här inom 4 dagar. Så han kan inte ångra sig nu. Jag kom lindrigt undan tycker jag! :P Haha!

Min lilla pappa!

Tack pappa!


Hej så länge!


Kommentarer
Hah!

Så jävla lurig är du... men det var väl ungefär så jag visste att det skulle gå till, hade kunnat komma lindrigt undan igår också, tror jag. :P

2009-06-10 @ 00:33:51
Sara

Ja, jo kanske. :P Men var inte på humör då!

2009-06-10 @ 21:18:29
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0