Så var den slut

Slut... sista bladet... de sista 45 sidorna läste jag med ångest... Jag visste att jag snart var vid slutet av boken och jag ville verkligen inte det. Suck... men nu är det så. Finns inga fler sidor att bläddra och inge fler ord att läsa. Nu kan jag bli mig själv igen! :D Jag har struntat i saker som att plugga och har stressat egenom saker för att få tid till min bok. Inte likt mig alls och känns så pinsamt att skriva. Haha xP Nå, äligt. Jag kan läsa om den när jag vill och FILMEN. Jag kan titta på filmen! Ska absolut köpa den när det blir möjligt så att jag kan se ordnetlig, så det känns lite bättre. Inte precis samma sak att se den på datorn med dålig kvalité... Nä, hos Emil får det bli första gången! På hans duk :D Hihi! Och faktiskt, det finns ju fler böcker :P Haha, nu känner jag att allt sakta blir som vanligt! Bara för att boken tog slut behöver inte viljan ta slut, eller vad man ska säga. Herre gud! Kan läsa nästa om någon månad, eller kanske låna den engelska och ge den ett tappert försök. Men inte än på ett tag. Får vara slut med böcker... jag läser inte som sagt! Blir aldrig riktigt fångad, blir sällan uppslukad av en bok och har aldrig fattat hur folk kunnat GÅ med böcker för att de inte kunnat lägga den ifrån sig. Jag är inte riktigt där, men jag blev uppslukad! "Levde mig in" Skoj :D Känns bra nu! Som det ska... Kanske återkommer igen när jag börjar på nästa bok.

Åh, måste bara säga att jag avgudar Magnus Betnér innan jag slutar. Jag menar det! MIN IDOL :D

Hej så läääänge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0