Ta ikapp!

Hallå där, minns ni mig? Jag brukade skriva ofta en gång i tiden :P Vad hände? Sommarlovet hände! Jag har haft så fullt upp och jag har bett om ursäkt för att jag varit dålig på att skriva så många gånger nu att det inte är värt det... Jag har haft lov. Så är det bara! :) Jag skulle gärna vara fri hela livet ut, men man måste ta sig i kragen någon gång och på Tisdag, mina vänner, kommer jag inte undan! Skolstart! Pest! Och just pga skolstarten måste jag ta fram "The Catcher in the Rye" och lusläsa den. Jag har lagt undan den flera gånger i sommar och jag måste bara läsa den nu. Om jag inte minns fel tyckte jag att den var helt okej, men det är väl det att den påminner mig om skolan som gör att jag bara vill slänga den i toaletten... Men ärligt, jag har inte ens 100 sidor kvar. Det fixar jag lätt. Problemet är att jag verkligen, verkligen vill läsa sista Twilight-boken... IGEN! Har ju läst om de tre första redan... Prrr!

Nå, jag är hemma idag och har trevliga smågrejer som jag måste göra :) Har lite tid imorgon med, så åker jag till Emil på kvällen <3 Världens finaste man! Ni skulle bara veta ^^ Allt han gör för mig, bäst!
Ska träffa Linnea ikväll med, se en film eller något. Hon skulle haft en hejdå-grej imorgon men den blev inte av. Så, det blir hon och jag och en film. Det säger vi inte nej till... kommer verkligen sakna henne! Det känns som att vi precis tagit upp kontakten ordentligt och nu ska hon flytta till Linköping :'( Nå, är glad för hennes skull!

Var väl inte mer nu... Var hur roligt som helst att ha Malin E här i Sthlm! Vi gjorde mycket roligt! Grönan och shopping och sånt :D Mådde iofs inte så himla bra, huvudvärk som aldrig gick över och hostade hela tiden så har sjukt ont i halsen nu... blä! Inte för att det stoppade oss :P Vi såg även Ice Age 3, 3D! xD Fett nice med brillorna! Testa!

Nyhet! Var och tiggde jobb på Ica (IGEN!!!) och det verkar bli mer och mer lovande. MEN, när jag skrev mina CV:n ringde jag till Annelie och frågade om jag kunde ha henne som refferens och då berättade hon att hon skulle ta över Anders Ensemble-grupp för att han skulle ta tjänstledigt ett år!!!! AAAHHH!!!! Fatta vilken lycka! Har saknat henne så mycket!!! Anders är det inget fel på, men Annelie! <3 Vilken dröm! Och heeeela sista året dessutom :D Det är så underbart! :D Bara det gör att skolstarten inte längre känns lika jävligt, JÄVLIGT, men inte jordens undergång ;) Ska nog bli roligt... men just nu, nej tack!

Nu ska här fixas. Hej så länge!


Kommentarer
Freja

2009-08-16 @ 03:25:25
URL: http://porrfrejker.blogg.se/
Freja

hahah råkade skicka utan att ha skrivit nåt XD



men du får inte klaga över att skolan startar, för du måste inte vara där en timme tidigare för att stå inför ettorna och förklara varför programråd är bra XDXDXD låter kul eller hur? :p



btw, tyckte det stod så här; "Nå, jag är hemma idag och har trevliga småTJEJER som jag måste göra" XDXD man läser det man vill läsa typ :p



SKA VI FÅ ANNELIE I ENSEMBLE? :O:O:O varför sa hon inte det till mig när hon ringde om programrådet i torsdags XD jag trodde vi skulle få nån ny människa typ men nu blir jag LYCKLIG :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-08-16 @ 03:29:57
URL: http://porrfrejker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0