Nu eller aldrig

Haha! Skriver jag inte om det jag missat på lovet nu kommer det aldrig bli av, jag känner mig xP Men det är ju lite sent så jag kan ju försöka göra det ganska kortfattat. Tror jag är okej för alla.

På långfredagen åkte jag, Emil och Pär till landet. Mamma, pappa och hundarna var redan på plats nämligen. Pappa tycker det är viktigt att familjen är tillsammans på påsken, om så för en dag, så vi hade påskmiddag. Jag och Emil lekte lite med pappas nya, underbara kamera. SÅÅÅ fina bilder det blir! Jag har bestämt att jag får låna den ibland :P Haha! I övrigt var det inte mycket mer än själva ätandet som hanns med. Mycket gött måste jag säga! Vi tittade på talang 2009 innan jag och Emil åkte tillbaka hem. Jag måste ju bara säga att det finns en hel del skumma typer i Stockholm asså! Jag har aldrig tittat på programet tidigare så var lite roligt. :)

Lördagen blev en riktig utedag. Var varmt och soligt ute så jag och Emil hjälpte Emils föräldrar med... lite allt möjligt :) Fixa i rabatter, tvätta bil, elda i diket för att få bort löv och skit, kratta bort resterande löv och lite så. Var ganska härligt att utnyttja vårdagen på det viset.

Söndagen inleddes med träning. Löpning och styrketräning i garaget. Måste ju träna inför mönstring (Inte långt kvar!!). Sedan blev det att göra sig fin inför middag med vänner och familj för att fira att Emil skulle fylla 20 dagen därpå. Vi hade ganska svårt att få till så att 13 pers kunde sitta vid samma bord. Vi fick möbla om lite xP Men blev bra tillsist och alla verkade nöjda. Maten var hur god som helst med :D Vid resentöppning visade Emil stolt upp tavlan som han fått av mig i födelsedagspresent. En tavla med en "idolbild" av mig. Den blev faktiskt himla bra. Måste tack Sarus för all hjälp! <3

Själva födelsedagen tog vi det bara lugnt. Blev bara massa mys och ompyssling av Emil <3 ^^ Var han värd!

Sådär :D Det var det. Snart är det bara en dag kvar och sedan är det min 18-årsdag!!!! AAAHHH!!! Jag längtar så!!! :D Imrgon efter skolan ska jag till frissan och fixa ny frisyr till dagen i ära. Sedan blir det fika med TK. <3 Jag och mamma åkte till Arninge idag och beställde tårtor till mitt födelsedagsfirande för släkten den 18e. Den 17e, vet ni vad som händer då? Jo, UTEKVÄLL :D Pary hela helgen!!

Hej så länge! xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0