Sista kraftansträngningen

1.5 dag kvar! JAAAAAA!!!! :D 1 riktig skoldag kvar och sedan skolavslutning ^^ Är inte det guld värt så säg?! På avslutningen ska jag bara sjunga några gånger för att sedan sluta vid 12 eller vad det nu blir. Sedan, på kvällen ska jag på bio med älskade TK och se twilight :) Då ska även sista julklappen inhandlas. Det är INTE mycket kvar nu, och jag tycker att det ska bli så skönt. Vem gör inte det förresten? Alla längtar väl till 1000 på jul och nyår :D
 Nyår = 1 år med Emil <3 Det är... vet inte vad jag ska säga! Har aldrig varit tillsammans med någon så länge, det är många som inte varit tillsammans med någon i över ett år. Men nu har jag snart det :D Och det bästa med allt är att jag bara kommer fira 1 år en gång! Jag ska bara vara tillsammans med Emil <3 Det är bestämt så! Säger någon nåt annat, är det en dum person :P

Nå, hur som helst. Jag har bara 1 liten sak i skolan kvar att göra. 1 :D Och det är att skriva klart labraporten i NK. Jag är redan längre än halvvägs dessutom ;) Härligt! Jag känner hur allt bara släpper... efter att ha varit stresad och rädd börjar lugnet ta över! Tyvärr övergår det i en mindra förkylning men det är sånt man får ta :P Jag har vägrat att bli sjuk och det kommer väl nu antar jag... haha. Är snuvig ungefär. Lär väl gå över. Nämen, ska jag göra en sista insats på 30 min och sedan belöna mig med något för att jag gjort så bra ifrån mig den senaste tiden?! Jag tror det :D

Hej så länge


Kommentarer
maria

men det kan väll vara realistiskt att tänka att man inte kommer vara med en o samma person resten av livet? speciellt när man är ung? du borde inte låsa fast dig med saker som faktiskt kan ändras, vare säg du vill eller inte. ha ett bra lov ändå o god jul!

2008-12-20 @ 01:14:16
Sara

Tror jag inte på... då går man och är orolig och är rädd för allt. Om man istället bara lever i nuet och litar på sitt hjärta blir allt bra :D Och jag tror att det jag har med min kille kommer hålla för alltid :D Men sedan får ju folk kalla mig naiv om de vill :P

2008-12-23 @ 18:29:49
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0