Inför vårruset

Snart ska jag åka till gymmet med Emil. Jag har ju skrivit tidigare att jag ska springa vårruset och jag tänker därför försöka följa deras 10-veckors program inför loppet. Jag lär inte göra exakt som de beskriver, men ha det som riktlinje iaf. I onsdags var det första passet då man skulle springa 4 km, och idag blir då det andra passet. Vi får se hur det går... Eftersom det fortfarande är svinkallt och halt ute springer jag på löpband tills det blir mer vår-igt. Även om det är skittråkigt är det bättre än ingenting, och så får man ganska bra koll på hur fort man springer osv.

Sen ska jag visa upp valparna för en av mina finaste vänner <3

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0