Effektiv dag

Idag har jag, tillsammans med min rapportkompis, varit sjukt produktiva! Förra veckan började våra klasskompisar "oj:a" sig över hur mycket man ska få plats med i forskningsplanen på så få sidor. Då hade jag och E. knappt skrivit in våra rubriker. Vi höll på som galningar med att hitta och läsa forskning. Vi kände att vi låg långt efter alla andra. Idag har vi bevisat att vi verkligen kan skriva om vi bara vill! Idag har vi 1000 ord för mycket och vi har diskussions-delen kvar. Jag kapar hellre bort allt överflödigt än att tvinga fram något halvbra!

Vi räknar med att bli klara med forskningsplanen och börja på metod tentan imorgon! Känns toppen! :)

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0