Timmar kvar

Nu är det bara timmar kvar innan tentan ska in! Jag känner mig dock ganska klar, och jag har fortfarande inte fått panik! Vilken ovanlig känsla, och väldigt skön. Jag kanske tittar igenom några av delarna en sista gång innan jag skickar in, men sen får det vara bra. Jag får hoppas att jag blir godkänd helt enkelt. Jag tror nog att jag blir det, men man kan ju nästan aldrig veta säkert. Jag kan ju ha missat en jättestor del, och det är därför jag inte är nervös eller nåt. :P Nej, nu ska jag inte sabba allt, *ta i trä*!

Och imorgon är jag ledig! OCH på tisdag med! Hur skönt är inte det på en skala? ;)
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0