Gimme a man after midnight

Sitter här och mår allmänt bra. Jag har lägenheten för mig själv ikväll, eftersom mannen är på efter-tenta-utgång med kursarna. Jag borde egentligen vara superstressad över min egen tenta som ska in på söndag, men istället lyssnar jag på ABBA och samlar inspiration till bröllopet. Jag noterar också att det är drygt 10 minusgrader ute och jag sitter här i värmen med en riktigt gosig filt. Jag orkar inte riktigt bli stressad över tentan än, har blivit avtrubbad. Så jag mår bra, och nån gång efter midnatt kommer Emil hem och då börjar helgen, så det blir till och med ännu bättre!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0