Och varför gör jag såhär då?

Äntligen helg! Efter en lång vecka på resursteamet, varit på plats och slitit mellan 8-16.30 nästan alla dagar. Nu ska det bli gött och varva ner lite... eller vänta... Jag kan inte varva ner, jag ska ju fan jobba! IGEN! Idag och imorgon ska jag till mitt äldreboende och slita några timmar till, för jag behöver ju pengar också.

FY FAN FÖR ATT VARA STUDENT! Jag är så oerhört trött på det! Kom igen, vi ska plugga och anstränga oss samtidigt som vi ska få ihop det ekonomiskt, och på det ska vi ha ett liv. Därför var jag ute sent igår och träffade vänner, men det gör ju att man är astrött.

Alltså, kommer "jobba" 12 dagar i rad nu bara för att jag är student och måste utsätta mig själv för detta. Så jävla segt! Längtar enormt mycket till januari 2014, examen och möjligheterna är oändliga!
JA TACK! <3
 
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0