Locklocklock

Att göra crazy, små kork-skruve-lockar med en crazy-liten plattång verkar fungera på mig. I vanliga fall går lockarna ur på någon timme, alltså när jag använder min normalstora plattång, trots ett kilo hårspray. Men dessa små söta lockar förvandlades visst till riktiga hollywood-lockar. Vet ärligt inte hur det gick till och HUR jag ska göra om det... därför förevigade jag det i bilder :P

Halva håret klart, håret är överallt!

Det tog sin lilla tid måste jag säga...

 

Där är dem!


Nog skulle jag vilja ha riktigt lockigt hår! En dröm jag haft redan som barn... men trivs bra med mitt hår som det är med. :) Det är fint, och just nu väldigt långt vilket jag också gillar! Funderar på en uppsättning med lockar till bröllopet iaf, det eller helt uppsatt i en knut. Måste höra lite vad andra tycker bara.

Still got the locks! 4 timmar senare!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0