Det lilla extra

Idag har jag en galen träningsvärk! Det känns i hela kroppen och jag älskar de samtidigt som jag hatar det! Så fort jag ska resa mig upp efter att ha suttit ner så skrattar jag av smärtan. :P

Träningsvärken kommer efter att jag och mamma var ute och joggade igår med Ella (alltså hunden Ella ;P) och tanken var att vi skulle jogga löprundan som var 5 km. Men när vi varit ute en bra stund och inte kände igen oss började vi ana att någonting var fel. "Vi borde varit tillbaka nu". Efter några minuter till nådde vi fram till en 5km skylt och då kändes det som att vi var långt ut i ingenstans. Vi hade råkat komma in på 7 km rundan! Just då kändes det väldigt jobbigt men såhär i efterhand känns det bara bra! Tänk vad de där 2 extra km kan göra, självförtroendet steg ganska mycket på bara det! :D

Innan joggingturen hade jag och mamma varit ute och övningskört dessutom, så det blev mycket träning igår! Det gillar vi! Idag börjar även höstschemat på friskis och det har tillkommit en hel del nya och intressanta pass som jag vill testa så förhoppningsvis blir det en riktig power-höst!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0