I believe in Jonah

Det är nog inte många som har missat youtube-klippet på pojken Jonah som beskriver sin hårda kamp mot självmordstankarna. Hur han under hela sin skoltid blivit utsatt för mobbningen. Jag blev så rörd av klippet och så oerhört arg på de idioter som under klippet skriver saker som att han är en tönt, uppmärksamhetssökande, idiot, bögjävel... ja en hel massa sjuka saker.

Tycker att det är helt fantastiskt att han vågar göra en sån här grej och jag stödjer verkligen honom, jag tror att den här killen kan få många fler att våga! Jag finner knappt ord, finns så mycket jag skulle vilja säga till den killen för att stötta honom! Jovi får göra det åt mig:


Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0